بالابردن توان رزمی و آمادگی دفاعی از وظایف مهم نیروهای مسلح است
نوشته شده توسط : xmovies

دریادار دوم 'علیرضا تنگسیری' روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه دریایی امام علی(ع) چابهار با قدردانی از حضور پرشكوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: مردم با این حضور گسترده حماسه ای دیگر خلق كردند و وظیفه ما خادمان به عنوان خدمتگزار را افزایش دادند.

وی اظهارداشت: لحن دشمنان بعد از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن تغییر كرد و حضور هوشیارانه ملت بار دیگر یاس و ناامیدی برای بدخواهان به دنبال داشت.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این ملت در محاصره اقتصادی، دفاع مقدس و تمامی جبهه های نبرد پشتیبان ولایت فقیه بوده و از فرامین رهبری اطاعت محض كرده است.

سردار تنگسیری در بخش دیگری از سخنانش آگاهی رهبری، آمادگی نیروهای مسلح، اشراف اطلاعاتی و وحدت و هوشیاری مردم را از عوامل بازدارنده برای حمله نظامی غرب پس از 11 سپتامبر به ایران عنوان كرد.

وی گفت: پس از 11 سپتامبر برگزاری رزمایشهای نیروهای مسلح در كشورمان معنا پیدا كرده است، دشمنان با استقرار در افغانستان و عراق درصدد بودند محاصره نظامی علیه ایران را كامل كنند.

او افزود: غرب با داشتن پایگاه نظامی درتركیه، در آن كشور حضور فیزیكی دارد و با حضور در آسیای میانه و جنگ دو هزار و سه قصد داشت این محاصره را كامل كند.

وی هزینه های نیروهای آمریكایی مستقر در ناوهای هواپیمابر و مستقر در پایگاههای نظامی كشورهای مختلف را سرسام آور خواند و گفت: آنان برای تامین این هزینه ها نفت كشورها را چپاول كرده و در سایه جنگ افروزی به فروش جنگ افزارهای نظامی خود می پردازند.

در این مراسم ناوسالاریكم 'سیدمحمدرضا صفویپور' به عنوان رییس دانشكده علوم و فنون دانشكده ناوبری چالوس معرفی و ناوسالاریكم 'رحمانعلی عاشوری' جانشین پایگاه امام علی چابهار به عنوان سرپرست پایگاه دریایی سپاه امام علی (ع) چابهار منصوب شد.

ناوسالاریكم 'سیدمحمدرضا صفویپور' به مدت دو سال فرمانده پایگاه دریایی سپاه امام علی(ع) چابهار بود.ك/2

2482/588/653





:: برچسب‌ها: خام , ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: